12 Şubat 2014 Çarşamba

Biraz da cilt bakımı, makyaj..........

Yaklaşık 2 yıldır yüz bakım kremi olarak resimde gördüğünüz 3 adet malzemenin karışımını kullanıyorum. Bunu arkadaşım Sümer abla kullanıyormuş ve tavsiye etmişti. O marka, şu marka diyerek çeşitli markalara dünya parası ödüyorduk. Ben çok memnun kaldım  Belki denemek isteyen olur. 3 malzemenin fiyatı  21.-TL hem ucuz, hem kaliteli.......Kullanmadığınız boş bir krem kabına Bepanthen ve Madecassol kremleri iyice sıkın. Evigen E vitamini içinde 5 adet var onlarıda kremlerin üzerine dökerek tahta bir spatul ile özdeşleşene kadar karıştırın ve kreminiz hazır. Ben her sabah kullanıyorum. Tavsiye ederim......

 Yüz temizleyicisi olarak da Loreal'in temizleme jeli ve toniğini kullanmaya başladım. Temizleme jeli kutusunun ortasındaki yuvarlak beyaz olan nesne yerinden çıkabilen silikon bir temizleme aparatıdır. Üzerinde küçük dişliler var ve hem temizleyip hem cilde masaj yapıyor. Ben kuru ve hassas ciltler için olanını kullanıyorum. Fondoten olarak Loreal'in başka bir çeşidini kullanmıştım bu yeni çıkan serisini aldım ve kullanmaya başladım. Çok hoşuma gitti, cildimde fazlalık oluşturmuyor, kremsi bir yapısı var ve sürümü çok güzel. Benimki cildime uygun olan Loreal Lumi Magique   16K102 numaralı olan. Tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...