Evde ve kursta yeni yılı şimdiden kutlamaya başladık :)
Etiketler
- Ahşap Boyamalarım (82)
- Arkadaşlarımın yaptıkları.... (93)
- Cam Boyama (8)
- Dekopaj Örnekleri- Bebekler (1)
- Dekopaj Örnekleri- Cafe ve Sokak Manzaraları (2)
- Dekopaj Örnekleri-Çiçekler (2)
- Dekopaj Örnekleri-Kadınlar (1)
- Dekopaj Örnekleri-Mutfak (1)
- Dekopaj Örnekleri-Mutfak-Ahçılar (1)
- Dekopaj Örnekleri-Mutfak-Horozlar (1)
- Dekopaj Örnekleri-Mutfak-Kurabiyeler (1)
- Faydalı Bilgiler (1)
- Gezip Gördüklerim (5)
- Gravür (1)
- İlçemiz görülecek yerleri (1)
- Keçe Çalışmaları (4)
- Kitaplarım (1)
- Kurs Halleri.... (5)
- NET'ten elişleri (2)
- Örgülerim (21)
- Takı (4)
- Videolar (1)
- Yazılar (12)
- Yemek tarifleri.... (18)
28 Aralık 2013 Cumartesi
26 Aralık 2013 Perşembe
Eskitme Sandık
Sümer abla'nın çalıştığı sandık....Maskeleme jeli, çatlatma rölyef pasta, peçete tekniği uygulanarak yapıldı. Çok çok güzel oldu, ellerine sağlık......
24 Aralık 2013 Salı
21 Aralık 2013 Cumartesi
Perde görünümlü peçetelik
Bloğumda paylaşmıştım önceki günlerde...Yabancı bir internet sitesinde gördüğüm bu çalışmaya bayılmıştım. Bugün çalıştım ve bitirdim. Değişik renklerinide yapmayı planlıyorum. Bitirince paylaşacağım.....
20 Aralık 2013 Cuma
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)