26 Mart 2013 Salı

Peçete transfer kapı taşları

Peçete transfer kapı taşları

4 yorum:

  1. NE KADAR DÜZGÜN OLMUŞ PEÇETE DEKOPAJ ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.......

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok güzel paylaşımlarınız var. Hele peçete dekopajlara bayıldım diyebilirim.
    Ben de çok istiyorum yapmak ama işin aslı nedir nasıl yapılır inanın çok merak ediyorum.
    Çok güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık.
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim :)) http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkürler...beğendiğiniz sevindim. Aslında çok kolay seviyorsanız yaparsınız emin olun...Bende halkeğitimin kursuna gidiyorum...başlangıç için en iyisi kursa gitmek....sizi izlemeye alıyorum..yemek ve özellikle pasta börek yapmayı bende seviyorum...sevgiyle kalın.....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...