11 Haziran 2013 Salı

Venedik yolcusu kalmasın..........

Benim yaptığım bu tepsinin aşama aşama yapılışını aşağıda paylaşıyorum. İlk önce zımparaladığımız tepsinin tozunu aldım ve yapıştıracağım dekopaj desenin renklerine göre tepsinin iç kenarlarını renkleri birbirlerine geçiştirerek boyadım. Tepsinin dış kenarları boyanmadı.

İyice kuruduktan sonra iç ve dış kenarlarına  bolca mum sürdüm.
 Sonra desene uygun olan ana renk ile iç ve dış kenarlarını 2 kat boyadım.
 Bıçak yardımı ile ufak ufak kazıyarak mum eskitmelerini yaptım.
 Kazındıktan sonra alttan boyadığım farklı renklerin görüntüsü...
 Tepsinin dış kenarlarını boyamadan sadece ahşabın üzerini bolca mumlamıştım, kazıyınca ahşap dokusu görünüyor.
 Tepsinin orta kısmınada dekopaj tutkalı ile desenimi yapıştırdım.  Çok güzel olduğunu düşünüyorum...Çok içime sindi. Ben zaten eskitilmiş görüntülü objeleri çok seviyorum.


5 yorum:

  1. nasılda güzel yapıyorsunuz çook güzel. evde boyayım batırmadığım bir şey kalmadı:)sizinki gibi güzel olmuyor sevgiler ezgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim, çok teşekkür ediyorum........

      Sil
  2. gerçekten çok değişik olmuş çok beğendim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım gerçekten..
    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ediyorum....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...