30 Eylül 2013 Pazartesi

Bugün Yasin okuttum..........

Bugün uzun zamandır düşündüğüm şeyi gerçekleştirebildim. Yakın dostlarımı çağırarak evde Yasin okuttum.İçim çok rahatladı. Gelen dostlarıma sepette gördüğünüz hediyeleri hazırladım.(Mutfak için kurulama bezi)...Birde bebek mevlütlerinde yapılır ama ben hoşgeldiniz şerbeti :) hazırladım.İnternetten tarifini buldum, çok da lezzetli oldu. 

Lohusa Şerbeti 
Malzemeler:
3 tabaka lohusa şekeri (kızamık Şekeri)
3 su bardağı toz şeker
15 bardak su
4 çubuk tarçın
7-8 adet karanfil
Yapılışı:
Malzemelerin hepsini büyükçe bir tencereye koyarak kaynatıyoruz. Soğuduktan sonra fincanlara doldurup servis ediyoruz. İsteğe bağlı servis ederken üzerine çekilmiş ceviz ilave edebiliriz. Ben öyle yaptım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...