10 Kasım 2013 Pazar

Bu akşamki menümüz.........

Bu akşam yemek menümüzü paylaşmak istedim, çünkü uzun zamandır yapmamıştım....Özellikle farkettimki kuskus'u sanırım birkaç yıldır yapmamışım. Heleki bu pişirdiğim hakiki el yapması kuskus nefis oldu. 

Yoğurtlu Havuç kızartması
                                                           
                                                       Soya soslu kremalı tavuk sote
2 parça göğüs eti (kuşbaşı doğradım)
2 orta büyüklükte patates (yuvarlak dilimledim)
1 paket krema
1 köy biberi (ince uzun doğradım)
1 domates (yuvarlak doğradım)
1 orta boy soğan (halka halka doğradım)
2 yemek kaşığı kadar soya sosu
2-3 diş sarmısak
**Soğanlar ve sarmısaklar sıvıyağda sotelenir. Kuşbaşı tavukparçaları konarak biraz daha sotelenir ve soya sosu ilave edilerek kapak kapatılarak 10 dk kadar pişmeye bırakılır. Üzerine yuvarlak dilimlenmiş patetesler, biber ve domatesler konur. Tuz ilave edilerek pişmeye bırakılır. En son krema dökülerek kremayı çekene kadar pişirilir.  Afiyet olsun............




2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık afiyet olsun Hepsi de nefis olmuş ama ben tavuk soteyi çook beğendim selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için çok teşekkürler....sevgiler.....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...