20 Ekim 2014 Pazartesi

Ben bu şişe boyamayı seviyorum galiba :)







8 yorum:

  1. Ben de özendim şimdi. Ellerinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hepside harika olmuş gerçekten,ellerinize sağlık.Bende boyamak için epey sise biriktirdim,fakat cam boyası almam gerekiyor sanırım.Siz hangi boyaları kullanıyorsunuz bilgi verirseniz mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğendiğinize sevindim..... Cam objelerin ilk katına enamel cam boyası sürüyorum....İkinci katına ister cam boyası ile isterseniz normal akrilik boya ile devam edilebilirsiniz.....

      Sil
  3. Bu güzel şişeler ne hoş böyle, üstelik bir sürü teknik kullanılmış üzerlerinde.. çok zarifler.. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ahşap boyama işini çözer çözmez daha sıkı takipteyim . aç gözlü çocuklar gibi , gözüm bir ahşapta bir şişe boyamada. çok güzel olmuşlar. yapmak istediğim bir şişe var ama ben daha bu boyama işlerini çözemedim . vaktiniz olduğunda önerileriniz ve tavsiyeleriniz için bende bloguma beklerim .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...