5 Ekim 2013 Cumartesi

Reyhan Şerbeti

Senem'in Yemekleri blog sayfasında (http://www.seneminyemekleri.com/search/label/%C5%9EERBETLER ) dün akşam gördüm ve hazır evde tazecik reyhan otlarım varken ben de denedim. Sonuç bence çok güzel oldu, denemenizde fayda var. Limon ve şeker miktarı isteğe göre ayarlanabilir. Ben de limon tuzunu biraz daha koyabilirmişim. Soğuk soğuk içimi çok güzel.....

Malzemeler:
9-10 adet reyhan yaprağı
2 çorba kaşığı toz şeker
5-6 adet limon tuzu
Yapılışı: 1 litre su kaynatılır. Sürahiye sıcak su ve diğer malzemeler konur. Ağzı kapatılarak soğumaya bırakılır. Soğuk olarak servis edilir.


2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık nergis hanım rengide çok güzel olmuş. Bende limon tuzunu fazla koyuyorum şekeri çok sevmiyouz fresh bir içecek. Ayrıca link verdiğiniz içinde teşekkür ederim çok naziksiniz

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum.........

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...